Banner.

Banner Site.

marți, 19 octombrie 2010

''Raluca Arvat - Sunt brunetă şi nu mă văd cu o altă culoare de păr''!!!

Prezentatoarea Ştirilor din sport de la PRO TV are un anumit tip de frumuseţe. O frumuseţe naturală, delicată, ce-i conferă un farmec aparte... Nu se machiază decât la nevoie, nu vrea să-şi schimbe culoarea părului, face mult sport şi are un stil de viaţă sănătos.                                                     Când ai început să te machiezi?
La 19 ani, când am început să lucrez la o televiziune locală în Braşov şi prezentam ştirile. Nu aveam un make-up artist, aşa că mă machiam singură. Mă machiam însă doar în zilele în care intram în direct, în rest, deloc, şi mi-am păstrat acest obicei până astăzi. Îmi las faţa să respire pe cât posibil şi pun mare accent pe o demachiere atentă, urmată întotdeauna de aplicarea cremei de faţă, pe care o consider una dintre "prietenele" pe care mă bazez întotdeauna.                                                        Ce ai moştenit de la mama ta?
  Culoarea ochilor, a părului şi o textură bună a pielii.
- Care sunt cele mai importante lucruri pe car le faci pentru a fi frumoasă?
Folosesc creme de faţă, de corp, sunt foarte atentă să am unghiile îngrijite, şi de aceea merg la manichiura şi pedichiură. Fac sport ca să-mi menţin tonusul şi buna dispoziţie.
- Ce nu-ţi lipseşte niciodată din geantă?
Un balsam pentru buze, pentru că e util şi iarna, şi vara. Şi o sticluţă mică de parfum.
- Te-ai gândit vreodată să-ţi schimbi culoarea părului?
Eu sunt brunetă şi nu mă văd cu altă culoare de păr. Dar, pe la 22 de ani, am avut şuviţe de toate culorile: albastre, verzi, roşii, portocalii, roz chiar. Mi le făceam doar în partea din spate a capului, pentru că prezentam ştiri şi trebuia să păstrez un echilibru între seriozitatea impusă de TV şi non-conformismul personal.
- Care ar fi idealul feminin de frumuseţe pentru tine?
Charlize Theron şi Penelope Cruz.

Sursa: protvmagazin.ro

2 comentarii:

  1. blonda shi roshcata nici nu i se potriveshte.nu i-ar statea rau sa pozeze goala

    RăspundețiȘtergere
  2. m-ai prins shi pe mine cand erai la brashov.shi eu te-am prins cand prezentai shtirile locale cu o voce de porc,ralucutz-o////

    RăspundețiȘtergere