Banner.

Banner Site.

miercuri, 29 decembrie 2010

Ramona Bădescu: "De Crăciun am primit o stea".

Ramona Bădescu a petrecut Crăciunul în familie, la Craiova. Vedeta s-a înfruptat din bucatele tradiţionale româneşti fără restricţii şi a acumulat două kilograme. Cu toate că nu au fost împreună de sărbători, actriţa a primit de la iubitul ei un cadou mai neobişnuit de care este tare mândră, o stea.
"Mă întorc cu 2 kilograme în plus la Roma. Am petrecut acasă de Crăciun, şi nu am putut să mă abţin de la mâncarea făcută de mama. Am muncit şi eu la sarmale, le-am împăturit, dar am şi mâncat".
Şi pentru că de Crăciun a fost acasă, la părinţi, şi a petrecut departe de iubit, acesta i-a dăruit un cadou inedit. A primit o stea: "De Crăciun am primit o stea care se află în Constelaţia Capricornului. Am atestatul proprietăţii acestei stele, care a fost o surpriză foarte plăcută, mai ales că a venit de la cine trebuie!", a declarat Ramona Bădescu pentru site-ul replicavedetelor.ro.

Sursa:Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu