Banner.

Banner Site.

duminică, 9 martie 2014

Raluca Arvat explica de ce s-a tuns atat de scurt si ce sacrificii face pentru cariera - Interviu.Exclusiv !!!


Raluca Arvat, prezentatoare a stirilor sportive de la Pro TV, a socat in momentul in care s-a tuns foarte scurt. Nu a vrut insa sa ramana datoare cu explicatii, asa ca a clarificat de ce a facut aceasta schimbare de look.

Prezentatoarea TV a vorbit deschis in cadrul unui interviu acordat Ziare.com si despre operatia la ochi suferita dupa ce a fost diagnosticata cu o boala intalnita mai des la persoanele in varsta.

Televiziunea cere sacrificii? Ati fost nevoita sa renuntati la ceva din cauza jobului?

De multe ori in viata esti nevoit sa faci sacrificii, dar atunci cand le faci si cu folos, parca trec altfel. Am "ratat" multe weekenduri si sarbatori cu familia, iar ultima vacanta lunga a fost cand am terminat liceul, pentru ca dupa aceea am inceput sa lucrez.
Dar munca de jurnalist mi-a adus multe satisfactii si cand ma gandesc ca am deschis un drum pentru multe alte fete - aici ma refer la prezentarea stirilor din sport - am o satisfactie mare.

Orice prezentator trece prin momente dificile - se strica o camera sau nu functioneaza o lavaliera, prompterul. Ati trait vreun astfel de moment?

Nu unul, nenumarate. Chiar daca pe moment toate mi s-au parut groaznice, ulterior ma distrez cand rememorez aceste momente. Rad si acum cand imi aduc aminte ca intr-o seara, din cauza unei probleme tehnice, un material nu a vrut "sa intre" in emisie decat din a 3-a incercare, pana atunci fiind nevoita sa improvizez, legat de "absenta" si intarzierea materialului.
Sau cand am aruncat o sticla cu apa de pe masa in brate, in ultima secunda, si nici dop n-avea macar, dar n-a fost problema, mi-am uscat hainele dupa stiri.
Raluca Arvat, dezvaluiri din spatele camerelor de filmat: Iata cum e viata in televiziune

Cat timp va mai vedeti la pupitrul stirilor?

Cata vreme telespectatorii vor aprecia ceea ce fac si se vor uita cu drag la stirile prezentate de mine, voi ramane alaturi de ei. Pana la urma continuitatea si stabiliatea aduc dupa ele credibilitatea. La americani, Larry King a realizat emisiunea sa din 1985 pana in 2010, iar Jay Leno este o figura emblematica a NBC-ului din 1992.

Ati fost diagnosticata cu cataracta, dupa ce o buna perioada de timp ati ignorat mai multe simptome. Puteti da detalii despre acestea?

Sa fie o lectie pentru cei aflati in aceeasi situatie
Nu stiu daca am ignorat simptomele, ci pur si simplu nu ma gandeam ca as putea avea cataracta la 38 de ani. Eu stiam ca doar batranii pot sa aiba cataracta. Dupa aceea, am aflat ca si cei tineri se pot alege cu aceasta boala, mai ales daca exista factori favorizanti, in cazul meu o alta afectiune oculara. In urma tratamentului pentru aceasta afectiune, m-am ales si cu aceasta cataracta, pe care am descoperit-o la un control de rutina. Credeam ca pur si simplu am nevoie de ochelari.
Asa ca daca nu eram convinsa anterior, acum sunt sigura ca aceste controale de rutina sunt cele mai bune in toate cazurile, pentru ca asa descoperi afectiuni in stadii incipiente, pe care le poti trata mai usor. Operatia in cazul meu a fost una simpla: a durat sub 10 minute, a fost efectuata cu laserul si nu au fost complicatii post-operatorii.
Costul operatiei de cataracta difera in functie de stadiul in care e descoperita boala, de indicatiile medicilor si de alegerile pacientului, relativ la modalitatea de efectuare a operatiei si tipul cristalinului.
Orice schimbare de look a unei persoane publice este atent analizata de intreaga presa. Nici a dvs nu a trecut neobservata.

Cum v-ati hotarat asupra noului look?

Mi-au placut intotdeauna schimbarile si provocarile. Asa s-a intamplat si pe plan profesional: am dat stirile generale pe stirile din sport, am schimbat Brasovul cu Bucurestiul.
In plus, toata viata am fost o adepta a schimbarilor de look, ca asa sunt femeile! Si pentru ca natura nu mi-a permis sa fac schimbari majore in privinta culorii parului - pentru ca sunt bruneta - schimbarile le-am facut in privinta lungimii parului. Am avut parul foarte lung in liceu, apoi brusc am vazut o poza cu o frizura scurta foarte faina si m-am tuns si eu, apoi iar am lasat parul sa creasca si tot asa. Acum sunt in faza de par scurt, dar pentru moment doar:).

Colega dvs Corina Caragea colectioneaza mingi de fotbal si papioane. Dvs aveti vreo astfel de pasiune?

Eu sunt colectionar de magneti pentru frigider. Imi iau din toate locurile frumoase unde ajung, dar ii rog si pe prieteni sa faca acelasi lucru. Asa ca, acum nu mai am usa alba la frigider, ci parca e un puzzle urias. In rest, imi place sa colectionez amintiri frumoase din locurile unde ajung.
Stiu ca sunteti o iubitoare a litoralului bulgaresc.

Puteti face o comparatie intre acesta si cel romanesc?

De ce am alege Nessebar in loc sa mergem la Mamaia sau Eforie, de exemplu? Grecia, Romania sau Bulgaria?
Nessebar e un loc special in Bulgaria: Sighisoara la malul marii. E ceva aparte, un loc pe care cei care ajung in Bulgaria trebuie sa-l vada neaparat, pentru ca merita.
Dar preferata mea ramane Grecia - e regina marii pentru mine. Oamenii sunt foarte primitori, locurile sunt de vis, marea - un albastru infinit si bucataria greceasca - exact pe gustul meu: salate extraordinare si fructe de mare pe alese. Dar am descoperit cu mare drag si ultimele plaje salbatice de la Marea Neagra, Corbu si Vadu, unde e deosebit de frumos.

Anul trecut de ziua dvs ati primit cadoul mult visat, o bicicleta cu roti mici. Va e utila? Cat de mult ati reusit sa o folositi pana acum?

Nu cat mi-as fi dorit, pentru ca nu am destul timp liber si nici curajul de a merge pe strada, printre masini. Dar e la loc sigur in casa si nu are nici data de expirare: asa ca poate la anul (o voi folosi - n.red.) mai mult ca anul acesta.

Cat si ce sporturi practicati?

Nu foarte multe, tot din lipsa de timp. Vorbesc mai mult despre ele. Iarna ma duc la schi de cate ori am ocazie, timp si zapada. In rest, de cateva ori pe saptamana, miscarea o fac la sala de fitness, sportul orasenilor.

Sunteti practic neschimbata de cand ati aparut pe post. Care a fost cea mai mare fluctuatie de kilograme de pana acum?

Cred ca 1-2 kilograme in plus sau minus. Am aceeasi greutate de la 20 de ani. Cred ca e si mostenire de la parinti, dar si stilul de viata. Mananc doar atunci cand imi este foame si imi aduc aminte mereu vorba bunicii: "sa nu omori puricii pe burta", adica mananc atat cat imi trebuie, nu si ceva in plus, pe principiul ca mai intra putin si mai bine sa-mi fie rau decat sa-mi para rau. In rest, mananc "de toate", doar ca nu sunt o mare iubitoare de dulciuri si nici nu mananc seara foarte tarziu.
Am avut un moment in 2006 cand, din cauza unui tratament cortizonic, am retinut foarte multa apa in tesuturi si se vedea foarte tare la fata. Parea ca m-am ingrasat mult de tot, dar "mi-a trecut" in 2 saptamani dupa incetarea tratamentului, fara sa tin vreo dieta anume.

Sursa: www.ziare.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu