Banner.

Banner Site.

duminică, 27 aprilie 2014

Raluca Arvat, sportivă din copilărie.

Face schi din copilărie şi se bucură de o siluetă care nu îi dă bătăi de cap. Ce-i drept, nu mănâncă niciodată dacă nu îi este foame. Iată şi alte trucuri ale Ralucăi.
CSID: Prezinţi ştirile din sport. Asta te influenţează să faci mai multă mişcare? 
Raluca Arvat: Mi-a plăcut întotdeauna să fac sport, chiar dacă niciodată sport de performanţă. M-am dat cu patinele pe gheaţă toată copilăria, poate şi pentru că patinoarul era la o stradă distanţă de casa bunicilor, am învăţat să înot la 8 ani şi să schiez pe la 10, m-am dat cu bicicleta ca orice copil, în jurul blocului şi în parcurile din Braşov, am  jucat vreo 2 ani badminton când eram în liceu, până când s-a desfiinţat clubul.
Apoi în Bucureşti am descoperit sala de fitness, unde merg de câte ori am timp, adică de 2-3 ori pe săptămână. Îmi place să fac sport pentru sufletul meu, cum spun eu, nu ca să cuceresc vreo medalie. Părinţii m-au încurajat să fac sport, dar şcoala trebuia să rămână pe primul loc.
CSID: Cum a fost prima lecţie de sport, îţi aminteşti?
R.A.: Sincer nu cred că-mi mai aduc aminte cum a fost prima lecţie la patinoar, dar cu siguranţă am văzut mai mult cum arată gheaţa de aproape, decât am stat pe patine. Noroc că şi eu eram aproape de gheaţă, că la 3 ani nu cădeam chiar de sus. Îmi aduc aminte, însă, de prima lecţie de înot, când, după ce am învăţat cum se bate apa cu picioarele, am fost duşi în bazinul mare cu aripioare gonflabile pe braţe şi concursul n-a fost cine se descurcă mai bine în bazinul de înot, ci care dintre copii are cele mai colorate şi frumoase aripioare.
CSID: Ce sporturi practici iarna?
R.A.: Schiul rămâne preferatul meu, deşi nu l-am practicat niciodată la nivel de performanţă. Îmi place senzaţia de libertate pe care o am atunci când cobor pe pârtie. Am încercat acum vreo 3 ani şi snowbordul, dar e cu totul altceva decât schiul şi pentru că am stat mai mult pe jos decât pe placă, după o zi de încercări, m-am hotărât: mai bine cu schiurile. Ne cunoaştem de mai multă vreme.
CSID: Unde mergi la schi? Unde îţi vei petrece vacanţa?
R.A.: Nu m-am decis încă unde îmi voi face vacanţa, ştiu sigur că pârtiile vor fi în peisaj, dar nu ştiu ce pârtii voi alege: Austria, Bulgaria, România sau de ce nu toate 3. Sper să fie o iarnă lungă şi cu multă zăpadă.
CSID: Cum îţi menţii silueta?
R.A.: Nu am un secret anume, cred că am şi un metabolism bun. Dar mereu am mâncat doar dacă mi-a fost foame şi cât mi-a trebuit. Mi-am adus aminte mereu de vorba bunicii “Să nu omori niciodată puricii pe burtă”. În plus, mănânc foarte multe fructe şi legume, nu-mi place mâncarea fast food şi nici sucurile, prefer apa atunci când îmi e sete, nu sar niciodată peste micul dejun, iar seara nu prea mai mănânc după ora 19.00.
Dacă mă apucă totuşi foamea, iaurtul simplu şi câţiva biscuiţi sunt perfecţi. şi nu mă grăbesc la masă, nu înfulec, mănânc încet. Şi îmi aduc aminte mereu că mişcarea face bine sănătăţii, nu doar siluetei. Aşa că...
CSID: Cum arată o zi din viaţa ta?
R.A.: Încerc ca fiecare zi să fie veselă şi optimistă. şi orice aş face în rest, cu siguranţă voi reuşi mai uşor.
CSID: Găteşti? Ce vei pregăti de Crăciun?
R.A.: Nu prea am avut niciodată timp să gătesc de Crăciun, dar pot să spun ce-mi place să mănânc de Crăciun: cozonac. Şi şorici, cu sare.
CSID: Dacă simţi că te-ai îngrăşat puţin după sărbători cum faci să-ţi revii?
R.A.: Mănânc multe fructe. Dar nu prea mă îngraş de sărbători, pentru că vorba cu “puricii” o ţin minte mereu.
CSID: Cum arată garderoba ta de iarnă?
R.A.: Îmi plac la nebunie căciuliţele, mănuşile şi fularele colorate. şi pentru că iarna e anotimpul perfect pentru ele, restul pieselor vestimentare încerc să le asortez cu acestea. Dar tot roşul rămâne preferatul meu, indiferent de anotimp.
CSID: Îţi doreşti copii?
R.A.: Normal, dar până acum nu a fost să fie. Dar cred că toate se întâmplă exact atunci când trebuie.
Sursa: www.CSID.ro

2 comentarii:

  1. Foarte interesant blogul tau!
    Voi reveni si altadata cu placere aici!
    Va astept si pe blogul meu sa discutam despre iubire si nu numai:
    http://www.totusi-iubirea.blogspot.ro/
    Mult succes cu blogul tau!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos...Ma bucur ca ti-a placut si astept cu cea mai mare placere sa revii pe blogul meu...La fel si tie mult succes cu blogul tau in continuare !!! :)

      Ștergere