Banner.

Banner Site.

luni, 12 ianuarie 2015

Va deveni mamica !!!

Raluca Arvat (39 de ani) a primit vești minunate înca din pragul Sărbatorilor: va deveni mămică! Știrista de la PRO TV este însărcinată în 6 luni și se pregătește să devină mama unui băiețel anul viitor, înainte de Paște. „Sunt foarte fericită, mă simt bine și mă bucur de fiecare secundă din această experiență uluitoare pe care îmi doream să o trăiesc", a mărturisit Raluca. Plină de energie, bruneta își dorește să rămână la pupitrul Știrilor sportive de la PRO TV până în primăvară, mai ales că, de câte ori se află în redacție, fătul reacționează pozitiv. „Îmi place să cred că îi place deja sportul, pentru că este foarte cuminte în timpul jurnalului. Chiar mă amuzam zilele trecute cu iubitul meu, Bogdan, că suntem norocoși că vom avea băiețel, pentru că n-o să ne «fure» nimeni telecomanda când ne uităm la meciuri de fotbal sau handbal", spune, amuzată, vedeta PRO TV. Raluca Arvat lucrează la PRO TV de 14 ani, fiind prima femeie din România care a prezentat știri din sport la o televiziune comercială. De-a lungul timpului, a fost votată de telespectatori și a luat numeroase premii pentru cea mai bună prezentatoare de știri sportive din România. Sursa: www.Click.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu