Banner.

Banner Site.

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Lucian Bute isi pastreaza centura.

Mister Knock Out loveste din nou. Din pacate pentru boxerul american care a incercat sa-i tina piept, la Montreal. Lucian Bute ramane campion mondial la categoria super mijlocie, dupa ce l-a facut knockout pe Jesse Brinkley.
In fata a 11.682 de spectatori, Lucian Butesi-a trimis de trei ori la podea adversarul, in reprizele a cincea, a opta, respectiv a noua
Dupa meci, Bute a declarat: "A fost greu la inceput, nu reuseam sa-mi intru in ritm. Brinkley a boxat cu mult curaj si asta m-a surprins. Nu credeam ca se va ridica dupa ce a cazut prima oara, a fost o lovitura solida, mi-am simtit mana cum a traversat corpul sau.. Este putin ca si cum as fi castigat de trei ori prin KO in acelasi meci. Dupa ce a cazut a doua oara, avea nasul spart. L-am atins puternic cu mana stanga, dar s-a ridicat. Jesse Brinkley este un boxer curajos. Acum sunt pregatit pentru orice adversar".
Brinkley, care sangera abundent la nas si la ochiul stang, a ramas secunde bune la podea dupa lovitura decisiva. Imediat dupa ce s-a ridicat el a fost transportat la spital de unde a spus:
"Bute este un boxer foarte complet. Este puternic din punct de vedere fizic si loveste puternic cu stanga. Cred ca mi-am vandut scump pielea, insa din repriza a opta nu am mai putut. Mi-a administrat un upercut si am avut o taietura puternica la ochiul drept. La acea lovitura am simtit ca ochiul mi-a iesit din orbita. Am dat totul, dar atunci nu am mai putut", a declarat Brinkley, potrivit Mediafax.
Lucian Bute, in varsta de 30 de ani, are acum 27 de victorii la profesionisti, 22 prin K.O. si nicio infrangere.
Brinkley, in varsta de 34 de ani, are 35 de victorii (22 prin KO) si 4 infrangeri.
Istoria meciului
In repriza a cincea, Bute l-a trimis la podea pe Brinkley, insa americanul a fost salvat de compatriotul sau, arbitrul de ring, care l-a numarat si a practic l-a ajutat sa ajunga la finalul rundei.
Brinkley a fost numarat si in repriza a opta, cand a avut nevoie de prezenta medicului pentru ca sangera la arcada dreapta.
Bute l-a trimis la podea pe Brinkley in minutul 2.48 din repriza a noua, datorita unui upercut de stanga, acelasi procedeu cu care i-a invins pe Librado Andrade si Edison Miranda.
In cele opt reprize, Bute s-a impus cu 10-9 in patru si cu 10-8 in alte doua. In doua runde (a patra si a saptea) a fost declarat invingator Brinkley, cu 10-9.
Bute, campion mondial IBF neinvins
Lucian Bute a castigat centura mondiala IBF in 20 octombrie 2007, la Montreal, dupa ce l-a invins prin KO in repriza a 11-a pe columbianul Alejandro Berrio.
Romanul si-a aparat pentru prima oara cu succes centura mondiala in 1 martie 2008, dupa ce l-a invins, prin KO tehnic in repriza a zecea, pe americanul William Joppy. Al doilea meci in care Lucian Bute si-a aparat centura a fost cu mexicanul Librado Andrade, la data de 24 octombrie 2008, la Bell Centre.
Atunci, romanul s-a impus la puncte, dupa 12 reprize. Al treilea meci in care Lucian Bute si-a pus centura in joc a fost impotriva unui alt columbian, Fulgencio Zuniga, la 13 martie 2009, in care romanul l-a surclasat categoric pe adversarul sau, printr-un KO tehnic in repriza a patra.
Bute si-a pus apoi din nou centura in joc, la 29 noiembrie 2009, la Quebec, in fata mexicanului Librado Andrade, pe care l-a trimis la podea dupa patru reprize.
Pugilistul roman si-a aparat pentru a cincea oara titlul mondial in fata columbianului Edison "Pantera" Miranda, intr-o gala ce a avut loc la 17 aprilie, la Centre Bell din Montreal (Canada).
Dupa ce a castigat primele doua reprize, Bute a reusit sa-l puna la podea pe Miranda in runda a treia, columbianul fiind numarat de arbitru si nemaiputand continua meciul.
Bute i-a "aplicat" lui Miranda un upercut de stanga in barbie, romanul fiind declarat invingator in minutul 1 si 22 de secunde din repriza a treia.

Mai jos vizionati victoria lui Bute din repriza a noua!!!
 

 Sursa:sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu