Banner.

Banner Site.

marți, 12 octombrie 2010

Raluca Arvat (Biografie)

MINI CV:

Nume: Arvat
Prenume: Raluca
Data Nasterii: 10.08.1975
Locul Nasterii: Brasov
Zodia: Leu
Departament: 1iulie 2000 pana in prezent( Protv)
Varsta:35.

Drumul meu spre Pro TV a început în 1994, la un ziar braşovean, ca reporter. Apoi am ajuns la o televiziune locală şi, în cele din urmă, la Pro TV Braşov, întâi ca reporter, apoi ca prezentator şi, în final, ca producător de ştiri. Colaborarea mea cu televizunea \"mamă\" din Bucureşti s-a înteţit când am început să realizez corespondenţele matinale pentru \"Ora 7, bună dimineaţa!\". De la 1 iulie 2000 am venit la departamentul Sport, din Pro TV Bucureşti şi încet-încet am început nu numai să învăţ despre lumea sportivă, cât şi sa îndrăgesc foarte mult ceea ce fac. Acum sunt editor şi prezentator al Ştirilor sportive şi mă laud cu câteva proiecte bune la care am ajutat: \"Stele Verzi\", \"Gillette World Sport\" plus emisiunea despre campionatul mondial de ski alpin, snowbording şi freestyle. Munca de la \"Stele Verzi\" a fost o experienţă foarte interesantă, pentru că o emisiune de divertisment este total diferită de cea de ştiri, pentru că e mult mai liberă şi mai imprevizibilă. Invitaţii pot spune o grămadă de lucruri la care nu te aştepţi. Îmi place tare mult ceea ce fac şi îmi pare bine că am fost un deschizător de drum, fiind prima prezentatoare de ştiri sportive din România, model adoptat acum de aproape toate televiziunile. În timpul liber mă pot lăuda că am făcut un master în Relaţii Publice şi Comunicare şi că îmi place la nebunie să dansez, să ascult muzică, să joc bowling, să citesc. Mai nou, am descoperit şi parasailing-ul.

Sursa: http://www.protv.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu