Banner.

Banner Site.

duminică, 7 noiembrie 2010

Amalia Enache, in copilarie era peltica.

Pe 6 noiembrie,  la "Povestiri adevarate", Ioana Maria Moldovan a avut o invitata speciala, prezentatorea Stirilor Noptii de la Pro Tv, Amalia Enache.

La "Povestiri adevarate” de week-end telespectatorii au descoperit o fetita dintr-un sat de munte indragostita de carti, poezie si spectacol, o adolescenta cu o prima iubire ravasitoare, o femeie cu o infinita dragoste pentru copii. Dezvaluiri inedite, imagini din calatoriile Amaliei dar si marturisiri despre cine este Amalia acasa, dupa ce reflectoarele se sting, ati putut afla dintr-o editie extraordinara a "Povestirilor adevarate".
La intrebarea: "Cum e Amalia departe de stiri?" aceasta a raspuns: "Este mult mai linistita decat la serviciu pentru ca acasa este locul in care eu reusesc sa ma deconectez de viata asta agitata in care traim noi ca oameni de stiri, e oaza mea. Am o casa foarte luminoasa cu mult alb care ma ajuta sa-mi incarc bateriile."
Cat despre copilaria ei, Amalia spune: "Eram un copil dezinvolt... am fost un copil de scena. Asta inseamna ca de foarte mica mi-a placut sa apar pe scena si sa recit poezii cu asta m-am ocupat pana in adolescenta".
Prezentatoare Stirilor Pro Tv a marturisit ca nu avea emotii pe scena, in copilarie si mai mult decat atat nu o putea nimeni da jos de pe scena.
"Pana am terminat liceul am prezentat toate Balurile Bobocilor, nu am participat niciodata la vreun miss, dar am prezentat tot", a mai spus Amalia.
In cadrul emisiunii, Ioana Maria Moldova a pus o caseta in care Amalia Enache, micuta fiind recita o poezie si surpriza era peltica. 
Vezi integral interviul acordat de Amalia Enache si
asculta inregistrarea din copilarie!

sursa:protv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu