Banner.

Banner Site.

luni, 25 aprilie 2011

Exclusiv!!! Raluca Arvat a invatat sa bata toaca la biserica.



"Raluca Arvat, prezentatoarea Stirilor Pro Tv din Sport, ne dezvaluie ca cel mai frumos Pasti pe care l-a petrecut a fost in copilarie cand, la o manastire din Moldova, a invatat sa bata toaca si a incondeiat oua sub indrumarea maicutelor".

Ce planuri ti-ai facut de Paste?Voi merge ca in fiecare an la Slujba de Inviere si voi sta cu cei dragi. Vom ciocni oua rosii si vom manca Pasca si cozonac.
Povesteste-mi care a fost cel mai special Pasti de pana acum pentru tine?
Un Pasti pe care l-am petrecut la o manastire in Moldova, cand eram copil…mi s-a parut fascinant ca am invatat sa bat toaca si am incondeiat oua sub indrumarea maicutelor. Evident ca eu doar m-am mizgalit de vopsele, pentru ca ouale le-au incondeiat ele…

Obisnuiesti sa gatesti sau primesti mancarea de la parinti?Nu sunt o mare iubitoare de carne de miel, asa ca nu ma dau in vant nici dupa prepararea lui. Stiu sa fac si eu bors de miel si friptura, dar mama se pricepe mai bine ca mine, asa ca prefer sa o las pe ea sa fie sefa la pregatiri. Iar cozonacii ii face cel mai bine cofetaria…si nici nu mai ai probleme cu drojdia, faina sau cuptorul care arde.
Tii post?
Tin post in Saptamana Mare pentru sufletul meu. Fructele, legumele, zacusca, sucurile de fructe si biscuitii sunt de baza in perioada postului….
Obisnuiesti sa mergi des la biserica?
Sunt mai degraba adepta credintei interioare reale, decat a mersului la biserica de x ori pe saptamana. Merg la biserica de cate ori simt nevoia. Mersul la biserica nu e un motiv de lauda si comparatie cu ceilalati…e doar pentru sufletul propriu.

Sursa: ADPM.com(Agentia de Presa Mondena)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu