Banner.

Banner Site.

duminică, 29 mai 2011

Oana Andoni intra in concediu prenatal!

Oana va avea o fetita!

Oana Andoni, prezentatoarea Stirilor Pro Tv din week-end, va intra din aceasta saptamana in concediu prenatal. Pana la reintoarcerea Oanei la serviciu, gazda Stirilor Pro Tv de la ora 19:00 din fiecare week-end va fi Monica Dascalu. Stirile Pro Tv de la ora 17:00 prezentate pana acum de Monica Dascalu vor fi preluate de Daniel Nitoiu, cel care prezinta si Stirile Pro Tv de la ora 13:00.

Este pentru prima data in 11 ani de cand lucrez la Pro Tv cand lipsesc de la serviciu mai mult de doua saptamani. O sa-mi fie dor de telespectatorii Pro Tv, de colegii mei din redactie, de studioul de stiri, de ritmul de lucru, de tot ce e aici. In cateva saptamani, insa familia mea va castiga un nou membru, o fetita pe care o asteptam cu tot dragul din lume sanatoasa si voioasa. Asa ca sper ca in curand sa pot comunica oamenilor cea mai importanta stire din viata mea, aceea ca am nascut o fetita sanatoasa”, spune cu emotie viitoarea mamica.
Insarcinata in 36 de saptamani,
Oana Andoni a ales discretia in ceea ce priveste viata persoanala si le multumeste celor care i-au inteles si respectat decizia.


Sursa: Protv.ro

2 comentarii: