Banner.

Banner Site.

miercuri, 10 august 2011

Ce cadou a primit Iulia Vantur de ziua ei din partea iubitului ei!
Afla ce nu stiai despre Iulia Vantur:
 Anul acesta, Iulia Vantur si-a serbat ziua de nastere prin munca.

Daca pentru cei mai multi dintre oameni, faptul ca aniversarea pica intr-o zi de week-end este prilej de bucurie si de organizat petreceri, pentru Iulia a fost doar prilej de munca. Sarbatorita fiind in zi de duminica anul acesta, Iulia s-a trezit cu noaptea-n cap, la ora 5, pentru a fi prezenta la pupitrul Stirilor Pro Tv de dimineata care au inceput la ora 7. Apoi, Iulia s-a intalnit din nou cu telespectatorii Pro Tv la Stirile Pro Tv de la ora 13.00 si a fost alaturi de ei si seara, la principalul jurnal al zilei, de la ora 19.00.
Chiar daca a muncit si a asezonat urarile primite cu cele mai importante stiri ale zilei, Iulia s-a simtit bine alaturi de colegii din platou si de milioanele de telespectatori Pro Tv. Seara insa a avut parte de bucurie si de implinirea unui vis din copilarie. Iubitul ei i-a facut cadou o bicicleta, exact asa cum isi dorea, micuta, pliabila, practica si foarte important, de culoare ciclam.
“Am fost foarte incantata, mi-am adus aminte de copilarie, de vacantele la bunici in care cea mai mare bucurie a mea era sa ma plimb cu bicicleta bunicului meu. Era mare pentru mine, dar imi placea la nebunie.”, isi aminteste Iulia. Daca atunci cand era micuta, ghidona o bicileta mare, acum, ca a crescut, Iulia are o bicileta mai mica: “Atat de mica incat o pot transporta intr-un bagaj de voiaj. Asta pentru ca se pliaza. E foarte practica, usor de manevrat, tocmai pentru ca are rotilele si ghidonul mai mici. Pot intra cu ea in orice loc, chiar si in magazin. Pliez imediat ghidonul, rotile si o car ca pe un bagaj de mana, e foarte haioasa.”, spune incantata vedeta Pro Tv.
Si pentru ca nu se stie cand ii vine cheful de a trece de la patru roti la doua, Iulia isi tine minunea ciclam in portbagajul masinii sale Mercedes GLK: “Daca am chef de o plimbare cu bicicleta, indiferent unde as fi, o am mereu la mine.”, se bucura co-prezentatoarea emisiunii “Dansez pentru tine” care va reincepe din toamna la Pro Tv.

Sursa:ProTv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu