Banner.

Banner Site.

duminică, 9 martie 2014

Raluca Arvat şi-a speriat de moarte mama: «Îmi pare rău»


Prezentatoarea ştirilor sportive de la Pro Tv a băgat-o în sperieţi pe mama ei în copilărie. Vedeta tv şi-a amintit o întâmplare prin care a trecut pe când era doar o fetiţă, iar femeii i-a sărit pur şi simplu inima din piept. 

Care este prima amintire dragă legată de mama ta?

„Îmi amintesc primul desen pe care l-am făcut pentru ea, era o mare mâzgăleală, cu roşu şi verde, eu desenasem un trandafir".

Care este lucrul pe care nu ai avut curaj să i-l spui până acum?

„Că-mi pare rău că i-am dat emoţii când am mers la cules de ghiocei, fără să văd şi ursul care se îndrepta din spate, către mine".

Scrie-i un mesaj emoţionant!

"E ziua ta mamico şi-n dar ţi-am adus inima/şi crede-mă mămico, un dar mai frumos nu se putea".

Sursa: www.click.ro/vedete/romanesti/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu