Banner.

Banner Site.

sâmbătă, 18 octombrie 2014

Exclusiv !!! Ce rontăie Raluca Arvat când se uită la televizor ?

Unde obișnuiești să mănânci când te uiți la TV? La serviciu, pentru că în redacție sunt televizoare oriunde întorc capul. Acasă nu prea mă uit la televizor când mănânc, nu am televizor în bucătărie pentru că nu am vrut să am și în bucătărie televizor, așa că ascult doar muzică. Și cu cine mănânci de obicei? Singură sau cu prietenul meu, dacă sunt acasă, și cu colegii, dacă sunt la serviciu. La ce te uiți constant la TV? În afara competițiilor sportive, mă uit la filme și îmi place foarte mult emisiunea “România, te iubesc”, realizată de colegii de la Știrile ProTV. Și recunosc că mă relaxează mult să mă uit la desene animate, mai ales la Tom și Jerry. Cu ce ești îmbrăcată când mânânci în fața TV-ului? În haine de stradă, pentru că acasă nu mănânc în faţa televizorului. Care este mâncarea ta preferată pentru masa din fața TV-ului? Nu sunt genul care să ronțăie în fața televizorului, dar cum fructele sunt favoritele mele, fac și eu excepții și mănânc și în fața televizorului. Abia aștept să se facă și pepenii roșii autohtoni, sunt preferații mei. Care este mâncarea ta preferată? Salată de vinete, cu roșii sau ardei copți și găluște cu prune. Cea mai bună mâncare gătită de tine este... Salata de vinete.
Dezastre/ greșeli în bucătărie ai făcut? Prima și ultima dată, până acum, când am făcut gem de căpșune, l-am fiert până s-a prins de cratiță. A trebuit să o și arunc de altfel, asa că o las pe mama să facă gemuri de atunci. Fast-food sau snacks-uri? Nici una, nici alta, poate un măr sau niște nuci, migdale crude. Sursa: www.Ciao.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu