Banner.

Banner Site.

duminică, 5 decembrie 2010

Moş Nicolae a venit mai devreme la Magda Pălimariu. Vezi ce cadou a primit!

Magda Pălimariu, prezentatoare a rubricii "Vremea", va sărbători Moş Nicolae împreună cu iubitul ei, Ionuţ - Piticu' din trupa Simplu.
Vedeta mărturiseşte  că a primit deja un cadou de la "Molş Nicolae", dar este convinsă că va mai găsi daruri în ghetuţe.
"La mine, Moş Nicolae a venit un pic mai devreme şi mi-a adus un telefon pe care care mi-l doream foarte mult. Însă sunt sigură că nu mă va uita nici în noaptea de duminică spre luni, aşa că o să am cizmele pregătite! Pentru mine e o sărbătoare importantă, încă de mică eu şi sora mea ne lăsam ghetuţele curate la geam şi dimineaţa găseam dulciuri sau jucării în ele. E o tradiţie cu care părinţii noştri ne-au învăţat, aşa că şi noi o respectăm, la rândul nostru", a spus Magda Pălimariu pentru Mediafax.

Sursa:Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu