Banner.

Banner Site.

miercuri, 29 decembrie 2010

Raluca Arvat, obiect didactic! Daniel Niţoiu: "Când am dat probă la sport.ro, am studiat-o"

Prezentatorul Ştirilor PRO TV de la ora 13 s-a aflat pentru o perioadă la pupitrul jurnalului de la sport.ro.Actor de profesie, Daniel Niţoiu a declarat că, înainte să dea proba pentru angajare, a studiat-o îndelung pe mult mai experimentata Raluca Arvat.
"Îi admir pe toţi prezentatorii de la PRO TV. De la toţi ai câte ceva de învăţat. Nu spun asta să îi flatez. Hai să explic: gândeşte-te la un fotbalist începător care studiază toţi profesioniştii şi învaţă de la fiecare câte ceva. Apoi exersează şi aplică ce a învăţat. Ce fel de fotbalist devine el? Când am dat proba pentru sport.ro, am folosit câteva lucruri pe care le-am învăţat, după ce am studiat-o pe Raluca Arvat", a spus Daniel Niţoiu pentru Agenţia de presă mondenă.

Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu