Banner.

Banner Site.

miercuri, 17 noiembrie 2010

Roxana Ciuhulescu, şoferiţă de autobuz şi camion.

Roxana Ciuhulescu, prezentatoarea emisiunii ProMotor, face şcoala de şoferi de autobuze şi camioane. Până la sfârşitul anului, Roxana îşi doreşte să obţină permisul de conducere profesionist, valabil pentru toate categoriile de autohevicule.
 "În vara asta, am împlinit 10 ani de când sunt la cârma celei mai cunoscute emisiuni auto din România, ProMotor, şi am zis să-mi fac un cadou, să iau carnetul de şofer profesionist. O bună prietenă mi-a recomandat cea mai bună şcoală de şoferi din Bucureşti, aşa am ajuns la Teo", povesteşte vedeta Protv Prima oră de condus maşini uriaşe s-a lăsat cu urlete din partea curajoasei vedete: "Am condus mai întâi autobuzul şi aveam senzaţia că nu se mai opreşte monstrul, că nu răspunde pedala, aşa că am călcat-o până la podea. Nu ştiu câte nasuri s-au rupt în autobuz, dar ştiu că m-au trecut toţi fiorii. Mi-a fost destul de greu să mă obişnuiesc cu volumul maşinii, dar când am avut de condus camionul, deja părea floare la ureche. Să vedem cum va fi şi când voi conduce camionul cu remorcă, atunci da parcare cu spatele", povesteşte Roxana.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sursa:protvmagazin.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu