Banner.

Banner Site.

miercuri, 23 februarie 2011

Corina Caragea a căzut pe scări înainte de jurnal.

Invitată la ”Weekend cu Monica Dascălu”, la PRO TV Internaţional, Corina Caragea a vorbit despre unele dintre cele mai dificile momente din cariera ei în televiziune.

Corina Caragea a căzut pe scări înainte de jurnal
corina caragea si monica dascalu












Prezentatoarea Ştirilor PRO TV din sport a mărturisit că a fost dintotdeauna pasionată atât de televiziune cât şi de sport şi a practicat câte puţin din mai multe discipline, în special volei şi baschet. După ce a terminat şi cursurile Facultăţii de Jurnalism, ea a reuşit să îmbine cele două lucruri care îi plăceau. Astfel, emoţiile au fost cu atât mai mari când a început să prezinte ştirile, iar una dintre întâmplări are legătură cu primul ei jurnal la PRO TV, înaintea căruia a tras o căzătură zdravănă pe scări.

"Ma grăbeam să ajung în studio, am alunecat pe scări şi am căzut. M-am lovit destul de tare şi, după ce că îmi venea să plâng de emoţie, acum îmi venea să plâng şi de durere", îşi aminteşte Corina primul ei jurnal. Aceasta nu a fost singura experienţă de felul acesta, pentru că, într-o altă zi, s-a trezit în direct că a rămas fără textul din prompter. "M-au ajutat foarte mult foile pe care le aveam pe masă şi am reuşit să duc la bun sfârşit ştirile", i-a povestit Corina Monicăi Dascălu.
Sursa: protvmagazin.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu