Banner.

Banner Site.

joi, 16 iunie 2011

Oana Andoni a născut o fetiţă, Ana Erica

Oana Andoni a născut în această dimineaţa, prin cezariană, o fetiţă sănătoasă, de 3.100 grame şi 50 de cm, care a primit nota 10.

Oana Andoni, prezentatoarea Ştirilor PRO TV, mărturiseşte că şi-a dorit dintotdeauna o fetiţă. "De fiecare dată când m-am visat cu un copil în braţe, mă vedeam alături de o fetiţă. Întotdeauna m-am imaginat mamă de fetiţă. Dacă primul copil mi-am dorit să fie fată, al doilea poate fi orice", spune fericita mamică, care a ţinut sarcina departe de ochii presei până în ultimul moment.
Ana Erica a venit pe lume la Clinica Sanador, cu ajutorul medicului Roxana Constantin. "Ne-am gândit să o cheme Ana, pentru că am vrut să aibă şi un nume de sfânt şi, în plus, este şi foarte apropiat de numele meu. Apoi, am ales Erica pentru că ne-a plăcut mult amândurora şi ni s-a părut simplu şi frumos", spune vedeta PRO TV.
Micuţa Ana Erica are camera deja pregătită. Ea a fost amenajată în culori calde, astfel încât să fie o cameră luminoasă şi primitoare. "Am pregătit camera fetiţei încă de când am intrat în 7 luni. Acum totul este gata şi e aşteptată cu drag acasă!" a spus proaspăta mămică Oana Andoni.

Sursa: Protvmagazin.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu