Banner.

Banner Site.

duminică, 24 iulie 2011

Raluca Arvat isi implineste un vis din adolescenta la Music FM: acela de a fi DJ de radio.

Ascultatorii Music FM care vor sa afle ce preferinte muzicale are Raluca Arvat nu trebuie sa rateze intilnirea cu ea de sambata, de la ora 16.00 si in reluare duminica de la ora 18. Prezentatoarea Stirilor Sportive la ProTv a acceptat invitatia venita din partea Music FM de a prezenta, la sfirsitul acestei saptamini, emisiunea “StarList”.
“Am aflat ca voi fi DJ in acest weekend la StarList si m-am bucurat ca Ramon mi-a propus asta. Din liceu mi-am dorit sa fiu DJ si nu am avut ocazia. Dar iata ca acum, odata cu invitatia lansata de Music FM mi se implineste dorinta”, spune Raluca, pregatindu-se pentru aceasta experienta pe care o va impartasi cu ascultatorii de pe frecventa: 103.8 FM.

Sursa: Music Fm.ro 

Un comentariu: