Banner.

Banner Site.

vineri, 11 ianuarie 2013

Raluca Arvat si Corina Caragea si-au dorit zapada de sarbatorile tocmai ce au trecut.


Raluca Arvat :  
      Aşteapt nerăbdătoare începutul anului pentru o vacanţă la schi. „Crăciunul l-a petrecut cu familia şi prietenii, iar revelionul, cu prietenii din faţa televizoarelor, pentru că a lucrat. Dar ea nu se da batuta si o să fuga în ianuarie la schi. Sărbătorile de Iarnă sunt cele mai frumoase din an pentru mine, simt că redevin copil şi mă bucur că Moş Crăciun există şi că toată lumea e parcă mai bună în acel moment din an.
Ştirista nu a petrecut prea mult timp în bucătărie, fiind adepta reţetelor simple. „Când am timp, mai gătesc. Sunt adepta preparatelor simple şi gustoase, ca de exemplu salatele de orice fel. Dar trebuie să mărturisesc că preferata mea e crema de zahăr ars, un desert care nu se demodează niciodată”, a mai spus Raluca. În privinţa postului şi a spovedaniei, ea crede că mai important este altceva. „Trebuie să nu doreşti şi să nu faci rău nimănui. În privinţa superstiţiilor , singurele pe care le respect atunci de revelion sunt: "Să am bani în buzunar şi să mănânc peşte după 12 noaptea". Aşa m-a învăţat mama , a adăugat Raluca Arvat.

Corina Caragea : 
      Corina Caragea si-a petrecut Crăciunul alături de cei dragi, alături de familie şi de a doua mea familie, colegii din redacţie. Eu asociez această sărbătoare cu familia, colindele, liniştea şi bucuria de a dărui. Dacă este şi cu zăpadă, e perfect”, prezentatoarea Ştirilor sportive de la ProTV.

Deşi recunoaşte că nu găteşte niciodată, Corina Caragea a ţinut post în acea perioada a săptămână. „Nu gătesc niciodată. Ţin post numai în ultima săptămână dinainte de Crăciun şi, da, merg la biserică. De revelion, fiind şi ziua mea, am obiceiul de a fi într-un loc nou în fiecare an.Corina trece un prag important – 30 de ani – şi l-a sărbătorit pe o plajă îndepărtată, cu un cocktail în mână, la soare. Aşa mi-am propus eu să mă prindă această aniversare şi iată că aşa a si fost. Nu cred în superstiţii, însă îmi pun mereu o dorinţă la 12 noaptea. De fapt, e ceea ce îmi propun pentru următorul an, lucrul din capul listei”, a mai povestit si Corina Caragea.

Prelucrat de: Tiberiu Georgian.

Sursa:Ziarul ring.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu