Banner.

Banner Site.

sâmbătă, 9 februarie 2013

Raluca Arvat cand are timp gateste pentru cei dragi.




De mai bine de 10 ani, Raluca Arvat face parte din „familia PRO“. Deşi are un program destul de încărcat, prezentatoarea Ştirilor din Sport îşi rezervă timp şi pentru pasiunile ei… schiatul, patinajul şi călătoriile.

Ți-a plăcut dintotdeauna sportul sau ai descoperit treptat această pasiune?

Mi-a plăcut de mică să fac sport, chiar dacă nu de performanţă... dar n-am bănuit că voi ajunge să fac o meserie bazată, indirect, pe sport. Şi uite-aşa a ajuns şi pasiune.

Cum ai ajuns să prezinţi Ştirile ProTv din sport?

În 2000, Costi Mocanu, fostul şef al redacţiei Sport de la ProTv pe vremea aceea, a avut ideea ca ştirile din sport să fie prezentate de o fată. Şi norocul meu a fost că acea fată am fost eu. Aşa am plecat de la Ştirile ProTv Braşov la ştirile din Sport de la Bucureşti...

Ţi s-a propus vreodată să găzduieşti un altfel de format de emisiune? Te-ar tenta?

Am găzduit o altfel de emisiune, una de divertisment. „Stele verzi“... box între vedete, la ProTv, desigur. A fost o experienţă interesantă, pe care aş repeta-o, dacă aş avea ocazia.

Care sunt sportivii pe care îi admiri?

O admir pe Nadia, nu doar pentru performanţele uluitoare pe care le-a avut ca gimnastă, ci şi ca om, pentru tot ce a făcut după ce a lăsat sportul de performanţă.

Practici sporturi de iarnă? Care sunt favoritele tale?

Îmi place mult iarna, pentru că pot să merg la schi... Este sportul meu preferat. Am încercat şi snow-boar-dul, dar m-am decis să rămân fidelă schiurilor. Îmi mai place şi patinajul, deoarece îmi aduce aminte de copilărie, când nu dădeam patinele jos din picioare decât la masă şi când dormeam.

Pe lângă sport, ce alte „trucuri” aplici pentru a te menţine în formă?

Fac sport de câte ori am ocazia şi încerc să fac cât mai mult. Desigur că e important şi ce mănânci, mai ales cum combini alimentele, orele la care mănânci, însă eu nu ţin o dietă anume, n-am ţinut niciodată... Dar sunt atentă la toate aspectele pe care le-am spus înainte, aşa după capul meu. În plus, mănânc foarte multe fructe.

Enumeră trei alimente pe care nu le poţi exclude sub nicio formă din alimentaţie?

Fructele, brânza, iaurtul. Şi cafeaua...

Atunci când am timp, îmi place să gătesc pentru cei dragi, şi nu numai cu ocazia Sărbătorilor. Sunt adepta preparatelor simple şi gustoase... Spre exemplu, salatele de orice fel. Desertul meu preferat e „Crema de zahăr ars“, un desert care nu se demodează niciodată.

Sursa: Clickpentrufemei.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu